راهنمای سفر به استانبول

راهنمای سفر به استانبول با تور

استانبول این شهر رنگارنگ و جذاب و البته دوست داشتنی ، مقصد خیلی از توریست های دنیا در تمام طول سال و فصل های مختلف می باشد. بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان هر کدام از این فصل ها در استانبول زیبایی های خاص خود را دارد. تفریحات مختلف ، جاذبه های دیدنی با مناظر متفاوت می تواند شما را شگفت زده کند. سفر به شهر دیگر برای خیلی از افراد دلهره آور است ، و این تصور را دارند که برای برنامه ریزی روز های شان ممکن است به مشکل بر بخورند.

خب مشکلی نیست، خیلی از افراد هستند که ترجیح می دهند همه هماهنگی ها از هواپیما و هتل و ترنسفر و پیشنهاد بازدید از مکان های دیدنی توسط آژانس انجام شود. اما خب زمان هایی هم در این سفر پیش می آید که شما بدون تور لیدر باید در شهر گشت بزنید. می توانید راهنمای سفر به استانبول با تور را در این سایت مشاهده کنید. تمامی مکان هایی که می توانید از آن ها بازدید کنید، تفریحاتی که می توانید بدون نیاز به تور لیدر انجام دهید، یا حتی اینکه گاهی که خودتان هستید در کافه ای دنج قهوه ترکی بنوشید و از غذا های معروف رستوران های استانبول لذت ببرید.

 

راهنمای سفر به استانبول

راهنمای سفر به استانبول بدون تور

خیلی از افراد هستند که برای بار چندم به این شهر بزرگ و زیبا سفر میکنند، که قطعا نیازی به تور ندارند. و یا افرادی دیگر هستند که عاشق ماجراجویی و گم شدن در کوچه و پس کوچه های استانبول و گشت و گذار در میان مردم بومی این شهر هستند. خب این دسته از افراد نیاز به راهنمای سفر به استانبول بدون تور دارند. تا بتوانند بدون هزینه های اضافی آژانس ها و تور لیدر ها در این شهر بچرخند. اصلا سخت نیست سفر به شهری دیگر بدون تور وقتی شما یک مرجع خوب برای این سفر حیرت انگیز دارید. شما می توانید خیلی ساده از تک تک مقالاتی که برای شما فراهم کرده ایم در سی استانبول استفاده کنید.

 

راهنمای هتل های استانبول

به این دلیل که این شهر پذیرای توریست های بسیاری است، هتل های این شهر نیز اکثراً تمامی امکانات را فراهم کرده اند تا مسافران و توریست ها دغدغه ای برای اقامت خود نداشته باشند. بی شک برای سفر به هر کجای دنیا که باشد ، اولین چیزی که به ذهن تان خواهد رسید این است که در این سفر کجا اقامت داشته باشید.

حال اگر شما هم از کسانی هستید که به زودی قصد دارید به این شهر سفر کنید، لازم است که هتل های باکیفیت استانبول را به خوبی بشناسید، به همین منظور تیم ما تصمیم گرفته است به طور خلاصه اما جامع و کامل، هتل های استانبول را نیز خدمت شما عزیزان معرفی کند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

 

راهنمای رستوران های استابول

بعد از اینکه در هتل تان به خوبی استراحت کردید ، حالا نوبت به غذا خوردن می رسد. چقدر از مکان های مختلف شهر استانبول شناخت دارید؟ از هتل ها، مراکز تفریحی، بازارها و یا حتی رستوران هایش! در واقع یکی از مکانهای بسیار مهم شهر استانبول رستوران هایش می باشد که قبل از سفر به این شهر باید از آن اطلاعات خوبی بدست آورده باشید.

این که کدام رستوران غذاهایی با طبع و سلیقه ما سرو می کند یکی از دغدغه های اصلی ما برای صرف غذا خواهد بود. البته ظاهر رستوران، رفتار سرویس دهندگان رستوران نیز اهمیت دارد. ما در سی استانبول سعی داریم تا راهنمای سفر به استانبول شما عزیزان باشیم و شما را با رستوران های مختلف این شهر بزرگ و دیدنی آشنا کنیم.

 

 

معرفی مکان های دیدنی در استانبول

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که ما در این سایت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت در مورد مکان های دیدنی استانبول می باشد. این مکان ها ممکن است تاریخی ، مذهبی ، طبیعی و … باشند. اما هر کدام دارای داستانی زیبا و ظاهری چشم نواز هستند. بی شک در یک سفر کوتاه مدت خود به این شهر زیبا و پر از داستان ، نمی توانید از همه جاهای دیدنی استانبول دیدن نمایید.

 

 

اما خوب است که قبل از اینکه کوله بارتان را برای این سفر ببنید ، در مورد مهم ترین مکان هایی که باید بازدید کنید ، تحقیق کنید. برای هر روزتان در این شهر برنامه ریزی کنید و با برنامه پیش بروید. کافیست ما را به عنوان راهنمای سفر به استانبول قبول کنید. آنوقت متوجه می شوید که این شهر چه اندازه می تواند بی نظیر باشد.

 

 

تفریحات پر هیجان در استانبول

شاید به نظر همه استانبول تنها شهری است برای پیاده روی و دیدن مکان های تاریخی! اما نه ! اشتباه نکنید! در این شهر شلوغ تفریحات بسیار زیادی برای همه سنین وجود دارد. اگر شما تنها به این شهر سفر می کنید، یا همراه با خانواده و یا فرزند کوچک تان ، یا حتی با دوستان تان … تفریحات استانبول می تواند شما را شگفت زده کند. قطعا شهری بزرگ که از سراسر دنیا توریست ها برای گشت و گذار به آن جا می روند ، برای سرگرمی توریست ها هم که شده تفریحاتی را محیا می کند!

 

 

بازار های استانبول ترکیه

یکی از خصوصیات بارز ما ایرانی ها ، خرید کردن است! از هر چیزی که در سفر خود بگذریم از خرید و بازار رفتن ها نخواهیم گذشت. خب استانبول شاید یکی از بهترین مقاصد خرید برای ما خواهد بود. که می توانید در بازار های استانبول از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را پیدا کنیم. اگر به دنبال خرید لباس هستید ، اگر نیاز به لوازم دکوراتیو دارید ، دنبال لوازم آرایشی برند هستید ، یا می خواهید لوازم الکترونیکی و ارزان پیدا کنید و … تور استانبول یکی از بهترین تور هایی است که می توانید بروید. ما در سایت سی استانبول شما را با همه بازار های استانبول آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

 

راهنمای سفر به استانبول

راهنمای سفر به استانبول تنها برای معرفی جاهای دیدنی و رستوران ها و هتل ها و … نیست. گاهی آدم ها نیاز دارند که برای ساعت ها گوشه ای دنج بنشینند و با خود تفکر کنند. یا دوست دارند برای ساعت ها قدم بزنند و مردم مختلف را نگاه کنند. یا … شما می توانید هر اطلاعاتی در این رابطه را از ما بخواهید. قطعا با زیر و رو کردن این سایت اطلاعات خوبی دستگیرتان خواهد شد.

 

اینکه بهترین خیابان های استانبول کدامند ؟! اینکه در کدام ساحل می توانید ریلکس کنید ؟! اینکه الان آب و هوای استانبول چگونه است و چه لباسی برای این سفر در این فصل مناسب خواهد بود . و هزاران هزار سوال دیگر که همگی در سی استانبول پاسخ داده شده اند.

 

اگر به دنبال یک راهنمای تور استانبول هستید ، بی شک می توانید روی تیم سی استانبول حساب کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سی استانبول 2019 محفوظ است.